Kinderkamp

Geef je op voor dit geweldige kamp!!!!!! klik hier

Het Kinderkamp is voor iedereen tussen de 7 en 12 jaar. Iedere dag is anders, maar de indeling is hetzelfde. Elke morgen beginnen we al vroeg met 'ochtendgymnastiek'. En dan niet alleen de kinderen! Nee, ook alle leiding doet erg goed mee, let maar op! Als je helemaal klaarwakker bent van het bewegen gaan we allemaal ontbijten. Na het ontbijt wordt er gezongen en geluisterd naar verhalen uit de Bijbel. Ook wordt er's morgens tijd besteed aan het 'werkje' dat iedereen tijdens deze week maakt. Het werkje

kun je aan het einde van de week mee naar huis nemen.

Tussen de middag gaan we warm eten. Dan krijg je alvast weer energie binnen voor de rest van de dag, want 's middags heb je vast wel zin om wat actiefs te doen. En dat gaan we dus ook doen. Spannende spelen in het bos, een spelmiddag, vossenjacht, sport en nog veel meer... Je zult voor de middagen dus ook oude kleren mee moeten nemen!

Aan het einde van de middag gaan we eerst eten. We eten dan vaak een broodmaaltijd.

Na de avondmaaltijd begint het avondprogramma. Dat is meestal wat spannender dan de rest van de dag. Er is een bonte avond, een nachtspel, een kampvuur en andere, nog geheime avondprogramma's.

Na het avondprogramma gaan we slapen.

Voor informatie en betaling, klik hier

Om je aan te melden, klik hier