Tienerkamp

Het Tienerkamp is voor iedereen tussen de 12 en 15 jaar.

Elke ochtend worden jullie vol liefde gewekt door de leiding. Die zal jullie meteen aansporen richting het ontbijt. Meteen na het ontbijt gaan we in onze GMH-groepjes (Goede Morgen Heer) uiteen. We lezen dan iets uit de Bijbel en praten daarover met elkaar. Na de stille tijd natuurlijk eerst koffie of iets anders. Daarna zingen we, luisteren naar een Bijbels thema en hebben we hele leuke workshop.

Tussen de middag hebben we met z'n allen een warme maaltijd. Nodig voor de energie voor de middag. Zo gaan we zwemmen, hebben we avonturenspelen in het bos, gaan we een fikse survivaltocht doen en zullen we weer gaan strijden voor een plaats in het Tienerboek of Records! Je ziet wel dat je niet alleen sport- en zwemkleding moet hebben, maar ook kleren die tegen een een stootje kunnen en vies mogen worden.

Na het middagprogramma gaan we eerst een broodmaaltijd nemen. Na de maaltijd is er vaak even vrije tijd. Maar niet voor lang! Als je denkt dat je na de middag klaar bent met actief doen heb je het echt helemaal mis. De avond gebruiken we voor een gezamenlijk spel, of we gaan een film kijken, of we doen een bonte avond of er is een kampvuur, maar zeker

is er het nachtspel. Met dat nachtspel hebben we speciale plannen...Na het avondprogramma gaan we...., gewoon slapen.

Voor informatie en betaling, klik hier

Om je aan te melden, klik hier

Geef je

snel op